Gen Z in de horeca
In 10 jaar tijd hebben we met meer dan 3.500 mensen uit de leeftijdscategorie 18-25 jaar in de horeca gewerkt. We krijgen iedere week organisch (niet-betaald) tussen de 50 en 110 sollicitanten binnen terwijl de branche schreeuwt om personeel. Hoe we dat doen? We weten steeds beter hoe we moeten omgaan met de nieuwe generatie en we vinden dat iedere horecaondernemer mag weten hoe wij het doen. In de (gratis) presentatie kun je het volgende verwachten:
- Van irriteren aan, naar begrijpen van de generatie
- Van niet op kunnen rekenen naar duidelijke afspraken
- Hoe je een hogere beschikbaarheid creëert
- Hoe je meer sollicitanten ontvangt
- Hoe de service, upsell en dus omzet beter worden bij de jonge doelgroep
Laat je gegevens achter en je hebt de presentatie direct in je mailbox.
Hoor het van anderen
The Keepers
Tweelingbroers Max en Olivier van der Meulen waren vastberaden om een verschil te maken. Het was ongeveer tien jaar geleden dat ze besloten dat het beter kon in de horeca, en ze vormden Barkeepers.
We stonden aan de vooravond van een nieuwe generatie, Generatie Z, die de horecabranche binnenkwam. Deze generatie bracht haar eigen unieke kijk op werkethiek en communicatie met zich mee, waardoor het voor veel werkgevers een uitdaging was om hen te begrijpen en effectief te beheren. Ze wilden werken op basis van vrijheid en verantwoordelijkheid. Daar hebben we naar geluisterd.
We geloven erin dat medewerkers en opdrachtgevers een gelijkwaardige stem hebben, waarin vrijheid, verantwoordelijkheid en samenwerking de hoekstenen zijn van succes. Deze visie zorgde ervoor dat we een brug moesten slaan tussen de traditionele houding en de "on demand" behoefte van de nieuwe generatie.
De visie was eenvoudig maar krachtig: de kwaliteit in de horeca verbeteren door de nadruk te leggen op de menselijke factor, beide kanten op. Ze geloven in het kennen, trainen en begeleiden van medewerkers. Aandacht voor medewerkers en relaties is de kern van het bedrijf, en dat is de basis waarop ze begonnen zijn.
Meest gestelde vragen
Lorem ipsum dolor
Lorem ipsum dolor
Lorem ipsum dolor